1. Definities
Voor ons is maar één definitie belangrijk:
- Klant is koning.
2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
- Hoi! Dit is LM Amsterdam. Als je ons wilt spreken, kan dit via de mail: info@lm-amsterdam.nl
En volg ons op: instagram.com/lunamaeamsterdam
- Whatsapp wordt aan gewerkt.
- Ook leuk (als je van nummers houdt):
- Ons KvK-nummer: 74727478
- Ons BTW-identificatienummer: NL071363488B01
3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.
Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden deze algemene voorwaarden ook.
4. Het aanbod
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is van iemand die zijn koffie nog niet op heeft en per ongeluk een paar nullen te weinig intikt (stel dat hè), en je dat van tevoren had kunnen weten.
5. De overeenkomst
- We doen het veilig, of we doen het niet. Je kunt met een gerust hart bij ons winkelen.
- Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
6. Herroepingsrecht
- Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Anders worden jullie er allebei niet gelukkig van. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug.
- ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.
7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak het pakket netjes uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Ga er dan niet mee koken, zwemmen, bobsleeën of iets anders waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kunnen we het product niet terugnemen.
8. Verzendkosten bij retourneren
De kosten zijn voor jezelf.
9. Wat je niet kunt retourneren
Je begrijpt vast dat je het volgende niet kunt terugsturen:
- Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen. Je kunt geld helaas maar één keer uitgeven.
- Badkleding
10. De prijs
- Alle prijzen zijn inclusief btw.
- Normale verzending kost €4,95 aan verzendkosten.
- Verzending naar Belgie kost €9,95 aan verzendkosten.
- Bestellingen boven de 50 euro is gratis verzending
11. Bezorging en uitvoering
- levertijd is 2 a 3 werkdagen
12. Klachten
- Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend.
- Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
- Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
- Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org. Maar we helpen je liever zelf. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.
13. En dan dit
Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.